onsdag, februar 07, 2007

Nyt år, gammelt look

Ja, jeg ved godt at den her template ikke ligefrem er den mest originale på blogger. Men det er den reneste. Og nu har jeg både prøvet at have et Danske Bank-image og noget grønt stjerneværk, det mest af alt mindede om den visuelle identitet for et jeansmærke henvendt til 16-19-årige fodboldfans fra Vestegnen, og helt ærligt, det fungerede bare ikke så godt. Det skal ikke være lyserødt eller prikket, men det behøver heller ikke ligefrem at drive af testosteron.

Så nu går jeg minimalismevejen, og så må vi tage den derfra.

Jeps - hjemme igen. Jeg skal spare jer for beretninger om palmer, sandslotte og vandmelonshakes. Suffice to say: Det var skønt.

I dag kan min jetlag-hjerne (og min tekniske kompetence) kun klare et rask template-skift. Det bliver til mere snart.

Ingen kommentarer: