lørdag, februar 24, 2007

Myrer

Arbejdslørdag hjemme. Øresøn sendt til overnatning hos mormor, og så var det endelig tid til at få lavet noget. Og det er lykkedes. Resultat: Et par sider på afhandlingens indledning, planlægning af foråret og en halv time til fritænkning på shareabrainwave.

Jeg har ovenikøbet fundet den her vanvittigt lovende blog: Getting Things Done in Academia. Advice for graduate students on creativity, scholarship, communication, and time management. Hvem kan lade være med at elske en mand der er en autoritet på området antal-mellemrum-efter-punktum (jeg ved ikke om man praktiserer uvanen med to mellemrum efter punktum i Danmark, men da jeg arbejde i England - korrekturspankere kan heldigvis få ansættelse verden over - kæmpede vi med stivnakkede akademikere der insisterede på to mellemrum) og SAMTIDIG berige os med sin egen liste over de ti fedeste ting ved myrer?

Vejen til Dr Kaspari var heller ikke dårlig.

Nåmmen, jeg har også myrer. Skal nå endnu mere inden den ekstraordinære arbejdsdag slutter.

Hm. Blogspasseren slår til igen. Den smarte knap hvor jeg kan lave links (eller hvad det nu hedder, jeg ved godt at det er lettere pinligt at jeg er sådan en webanalfabet) mangler. Kan jeg mon skyde skylden på Mac'en? Næppe. Jeg skal nok opdatere med link snarest, så I også kan finde den gode doktor.