torsdag, februar 15, 2007

Wikihvordan

En søgning på "dissertation" på Wikihow bød ikke på en løsning. Et par panikudveje, alle i Tisse-i-bukserne-for-at-holde-sig-varm-kategorien. Set fra mit KUA-skab.

How to Become Good at Stuff er desværre blevet slettet (1. Read about stuff, 2. Practice stuff, 3. Are you Good at it? If not, go to step #1, 4. You are now good at stuff). Til gengæld er How to Become What You Wish to Be in Life blevet tilføjet. Jeg leder nu efter How to Find an Agent. Om et par timer skal jeg være sammen med min mor, så kan hun få fem minutter til at øse ud af sin visdom. Min kæreste kan jeg måske forsømme diskret (?!). Min søn - det ved jeg ikke lige. Men de nævner det ikke, så mon ikke det går? Aftenbønnen kan måske klares hvis jeg melder mig ind i Folkekirken igen. Det er godt givet ud for at få succes.

Hvis alt går galt, er der jo altid de varme lande.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tak for en interessant blog