tirsdag, februar 20, 2007

Må... have.... hjælp...

Arbejdsplanstematikproblematikken: Det går ok. Søvnmangel pga. hosteplaget vuggestuebarn: Der er heldigvis også koffein i pulverkaffe.

Men her er en ægte dræber: Jeg KAN simpelthen ikke finde ud af at ledsage min profil (til højre her i mit formidable Blogger-layout) af et billede. Jeg har downloadet mængder af tilsyneladende brugervenligt billedsoftware, oprettet webalbums og aaarrghhh-meget-mere. Til ingen verdens nytte. Dødningehoved-kniv-ost-og-pølse. Det vil ikke lykkes.

Er der en venlig Blogger-pro derude?

1 kommentar:

Lisbeth Klastrup sagde ...

Hej Katrine,
Det burde jo kunne lade sig gøre! Du har en bloggerprofil med uploadet billede til? For hvis du ikke har rettet i dit blogger-template, så henviser billedvisningen typisk til billedet på din profil.

Man kan så alternativt vælge at lave koden om og linke direkte til et billede, som man selv har lagt ud, hvis man har den direkte sti til billedet, jeg kan sende koden til dig, hvis du er interesseret, men jeg kan ikke få lov til at poste den her for så blir systemet åbenbart forvirret.

Nogen hjælp? Blogger-tags bestemt ikke altid lige til at gennemskue :(

vh
Lisbeth