onsdag, august 30, 2006

Tante K

Please girls if you pea standing: Be a sweatie and whipe the seetie.

Det står der med stor fed sprittusch på indersiden af døren til det toilet hvor jeg, med mindre jeg dehydrerer mig selv fuldstændig, er nødt til at gå ind mindst en gang om dagen. Og det gør mig

SINDSSYG!

Nu er der ganske vist en venlig sjæl som har læst korrektur med en næsten ligeså fed tusch, men jeg bliver stadig rasende. Jeg mener, fire fejl på 13 ord. Jeg kan ikke ha det!

Jo, jeg kan godt selv finde på at sige at Hunter S. er cool, eller at bryllupsfesten i lørdags var rock'n roll. Men jeg går da ikke rundt og forpester offentlige toiletter med ulækker OG fejlbefængt grafitti, bare fordi jeg synes at engelsk er et fedt sprog. Så vis dog lidt respekt.

Jeg kan godt selv høre det. Jeg er blevet en strammer.

2 kommentarer:

Katrine K sagde ...

Hei Katrine!
Måtte bare sende en hilsen til deg som er min navnesøster!
Morsomt å lese på siden din, jeg kommer innom senere!
Hilsen Katrine

Anonym sagde ...

Aarrrgghhh!

Stavefejel er én ting - kommatering, en anden ;-)

Og apropos engelsk får du her en historie om en panda:

A panda walks into a café. The panda eats a sandwich, fires a gun in the air and walks towards the door. When the waiter asks in confusion what he thinks he’s doing, the panda throws him a badly punctuated book on wildlife: “Panda. Large black-and-white bear-like mammal, native to China. Eats, shoots and leaves”.

http://eatsshootsandleaves.com