mandag, februar 06, 2006

Underblik og overblik

Snestorm udenfor, og jeg er - miraklernes mirakel - godt undervejs med doktorandpræsentationen. Jeg ville beskrive tankerejsen hvis jeg kunne, men hele arbejdet har været kaotisk. Kan man tale om 'underblik' som modsætningen til 'overblik'?
Nå, det jeg ville lige nu, var at poste et par link i en fart. Når jeg får tid til at sætte mig lidt mere ind i html, og i det hele taget tid, samler jeg de gode websider om ph.d.-processen som jeg har fundet ind til videre. Men her et par stykker med det samme:
Phinished - internationalt diskussionsforum om at være ph.d-studerende. Du er ikke alene...
PhD First thoughts to finished writing - University of Queensland-site, gode råd om hele forløbet.
Og et par blogs: Eating an Elephant, Argumentum ad Ignoratum, The PhD Explosion, Pretty Hard, Dammit, Zelda Piled Higher and Deeper. Du er ikke alene II.

Ingen kommentarer: