onsdag, december 21, 2005

Julekulde

Nu pakker jeg sammen og holder jul. Siden jeg er kommet hjem fra Purdue, er det blevet til: et ph.d.-kursus om retorisk kritik med dertilhørende læsning af kompendium, udarbejdelse af projektbeskrivelse (skamløst genbrug) og synops, og forberedelse samt afholdelse af oplæg for velvilligt publikum uden skarpe tænder; fumlen og famlen; påbegyndt og overhovedet ikke afsluttet opdatering af hjemmeside; brudte løfter om møde med min vejleder (jeg er den troløse); utallige velmenende hensigtserklæringer om møder, ideer, planer for det nye år; én julefrokost; to rejseafregninger komplette, so to speak, med bortkomne bilag; én godkendelse af rejseansøgning til konference i Memphis på min søns fødselsdag. Plus det løse. Det føles ikke af meget, og er det heller ikke. Men nu er det jul.

Ingen kommentarer: